poniedziałek, 11 lutego 2013

Witajcie Moje Kochane :*

Heey :D

Czy wspominałyście coś ostatnio o tym, że chciałybyście usłyszeć jak Winiar śpiewa "Zawsze tam gdzie Ty"? Hmm...?

Podzielę się z Wami właśnie takim.... zresztą zobaczcie same ;)


TADAM ----> KLIK


Jak się dobrze wsłuchacie to usłyszycie ;)


PS Cudne, prawda? ;)
***

Otrzymalam także nominacę do Liebster Award ;) Nie wiem dokładnie o co w tym chodzi, natomiast domyślam się że trzeba odpowiedzieć na 11 pytań, nominować kolejne osoby i zadać im pytania :D
Mam nadzieję, że dobrze to ogarnęłam :D Jak coś pokręciłam to uświadomcie mnie ;D

A więc zostałam nominowana przez Megulek :) Bardzo dziękuję za wyróżnienie! :***

 Muszę dokończyć zdania...:

1. Gdybyś musiała wybrać jedną piosenkę, której słuchałabyś przez całe życie … HUCZUHUCZ- GDYBY NIE TO
2. Gdybyś musiała wybrać jeden film, który oglądałabyś przez całe życie …
"TO TYLKO SEKS"
3. Gdybyś musiała wybrać jedną książkę, którą czytałabyś przez całe życie …
"KLUB MIŁOŚNICZEK CZEKOLADY"
4. Gdybyś musiała wybrać jedną stronę internetową, którą odwiedzałabyś przez całe życie ... 
CIACHA.NET
5. Gdybyś musiała wybrać jedno danie, które jadałabyś przez całe życie …
NALEŚNIKI
6. Gdybyś musiała wybrać jeden napój, który piałabyś przez całe życie …
KAWA 
7. Gdybyś musiała wybrać jeden kosmetyk, którego używałabyś przez całe życie … PERFUMY LITTLE WHITE DRESS
8. Gdybyś musiała wybrać jeden dodatek, który zakładałabyś przez całe życie … PIERŚCIONEK
9. Gdybyś musiała wybrać jedno miejsce, które odwiedzałabyś przez całe życie … GRECJA
10. Gdybyś musiała wybrać jedną drużynę, której kibicowałabyś przez całe życie …SKRA <3
11. Gdybyś musiała wybrać jedną osobę, którą całowałabyś przez całe życie …MICHAŁ WINIARSKI *.*

Teraz Moje Pytania.... :)


1. Co najbardziej podoba Ci się w Twoim kraju?

2. Co sprawia, że na Twojej twarzy gości uśmiech?

3. Co zrobiłabyś, jakbyś wygrała milion?

4. Gdybyś nagrała film, jaki byłby jego tytuł?

5. Co chciałabyś wiedzieć o przyszłości?

6. Gdyby można było klonować to co byś sklonowała?

7. Jakie zwierzę byłoby przez Ciebie wybrane, gdyby można było się w nie wcielić na jedną noc?

8. W co byś się przebrała idąc na bal przebierańców?

9. Gdybyś mogła przeprowadzić wywiad ze sportowcem, kto by był Twoim wybrańcem?

10. Co powiedziałabyś całemu światu, gdyby ten słuchał Cię przez 5 minut?

11. Jaki jest Twój wymarzony prezent?


a oto nominowane przeze mnie blogi:  (kolejność przypadkowa)


no to ode mnie tyle ;)
3majcie się :***
Pozdrawiam  <3

PS
Jeśli oczywiście masz chęć to serdecznie zapraszam do zabawy :D
( pewnie w normalnych warunkach nie bawiłabym się w takie coś ale w końcu ferie...<333) 

15 komentarzy:

  1. Ja słuchałam ale Winiara nie usłyszałam ;p W której minucie go słychać?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 0.24 taki.... zachrypnięty głos... mrrr... (tam najwyraźniej)
      Z przyjaciółką po wysłuchaniu tego 178435682012 razy doszłyśmy do wniosku, że to na pewno On :)
      Ale ogólnie to wiele razy go słyszę ;)

      Usuń
  2. SŁUCHAŁAM KILKA RAZY I NIE WIEM CZY TO ON. CHYBA BYM CHCIAŁA :)
    DZIĘKUJE ZA NOMINACJE NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ ZWŁASZCZA PO 2 ROZDZIALE WIĘC JESZCZE RAZ DZIĘKI I POZDRAWIAM
    WINIAROWA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Ci za nominację, nie spodziewałam się, szczególnie kiedy kilka razy czytam swoje rozdziały żeby wyłapać błędy ;p ale szczerze dziękuję! cudownie śpiewają nasi zawodnicy z Bełchatowa! nie wiem kiedy jest Winiar, mi się wydaję, że najlepiej słyszę Kurka, ale to może być tylko moja wyobraźnia ;) swoją drogą fajnie byłoby być na takiej imprezie z nimi ;p buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak. Kurasia też bardzo intensywnie słychać :D

      Usuń
  4. odpowiedziałam na pytania w zakładce Liebster Awards po prawej stronie bloga :) Dziękuję za nominacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz, że nie komentuję na bieżąco, ale ostatnio mam konkretne urwanie głowy. Co jakiś czas nadrabiam i tak było tez w tym przypadku. Właśnie nadrobiłam dwa ostatnie rozdziały i podobały mi się bardzo. Strasznie uśmiałam się czytając o wtargnięciu Oliwiera do pokoju Faustyny i Michała... Gala cudna, kiecki jeszcze lepsze! A co do nominacji to dziękuję, ale chyba się nie zabawię w takie rzeczy, mam ostatnio kryzys twórczy więc chyba nawet na te pytania będę mieć problem kreatywnie odpowiedzieć, bo są bardzo wymagające. Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://niegrzeczny-siatkarz.blogspot.com/2013/02/piaty.html piąteczka :D

      Usuń
  6. dzisiejszej-nocy.blogspot.com
    Ósemeczka ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję za nominację :*
    http://male-jest-wredne.blogspot.com/ ---> Zapraszam na rozdział 14 :P

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) Zapraszam na pierwszy rozdział :) http://terazniejszosc-obciazona-przeszloscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie slyszalam tego! :D Dobreee :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nowy rozdział na http://ski-not-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo dziękuję za nominację! :) Słucham tego już chyba 56765432345677 raz! :)

    + Zapraszam na jedenasty rozdział :)
    http://bowoczachjestwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń